Betalen & Verzenden

Betalen

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Bij Mr.Carpet is het mogelijk om te betalen met: Ideal, Bankcontact, Bank overboeking en je kunt achteraf betalen met Klarna. Alle betalingen op de webshop vinden plaats in een beveiligde betalingsomgeving.

Kan ik achteraf betalen

Je kunt bij Mr.Carpet achteraf betalen via Klarna. Achteraf betalen via Klarna is veilig en betrouwbaar. Kies voor de optie “Betaal later”. Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt.

Binnen hoeveel dagen hebben jullie mijn betaling?

Dit is afhankelijk van de door jou gekozen betalingsmethode.

  • Voor Ideal geldt dat we de betaling direct ontvangen. Dit betekent dat de bestelling indien deze voor 18:00 is besteld en voorradig is nog deze dag wordt verzonden.
  • Betaal je door middel van een bank overboeking dan duurt het in het algemeen 1 a 2 werkdagen voordat de betaling binnen is.
  • Kies je voor achteraf betalen dan wordt de bestelling als deze op voorraad is nog dezelfde dag verstuurd. Een aantal dagen nadat wij het product hebben verzonden ontvang je een factuur van Klarna.
Zijn de afgebeelde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde prijzen op de webshop zijn inclusief btw.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je kan de levertijd van je bestelling vinden in de orderbevestiging en op de website. Wanneer het product dat je hebt besteld bij ons op voorraad is dan wordt het de volgende dag verstuurd. Mocht je het product liever op een andere dag ontvangen dan kan je dit aangeven. Producten die op zaterdag worden besteld hebben een afwijkend levertermijn. Indien dit product op voorraad is en je niet hebt gekozen voor een andere leverdatum wordt deze de maandag verstuurd. Mocht het onverhoopt gebeuren dat de leverdatum afwijkt van de gecommuniceerde leverdatum dan word je hierover via e-mail of telefoon van op de hoogte gebracht.
Kan ik de status van mijn bestelling zien?
Ja je kan de status van je bestelling zien. Onze bestellingen worden verzonden via postNL. Nadat de bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail met hierin het zendingsnummer (track & trace code). Met deze code kun je de status van je bestelling volgen op de website van postNL.
Betaal ik verzendkosten?
Nee wij rekenen geen verzendkosten. Voor alle producten op de website geldt: Gratis verzending.
Wat als ik niet thuis ben als het product wordt geleverd?
Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op het moment dat jouw pakket wordt geleverd, dan wordt deze bij de buren afgeleverd. Het kan ook zijn dat het pakket de volgende dag nog een keer wordt aangeboden door PostNL. Als je bij de tweede aflevering ook niet thuis bent, dan wordt het pakket geleverd bij het voor jou dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je krijgt hiervan bericht in de brievenbus en kunt deze bestelling zelf afhalen. Je dient dit pakket binnen 7 dagen op te halen bij het afhaalpunt. Na deze 7 dagen krijgen wij het pakket retour gestuurd. Om te voorkomen dan je op het bezorgmoment niet thuis bent kun je ook een ander afleveradres in voeren bij je bestelling. Ook kun je ervoor kiezen om het pakket te laten bij een bepaald afhaalpunt TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.